Med frontoffice og en selvbetjeningsportal fra ITL, minimerer du opgaverne for kundeservice og giver forbrugeren mulighed for at selvbetjene, når de har tid.
I frontoffice er alle processer automatiseret. Vi sørger for databerigelse og tjekker i afregningssystemet, om vi kender kunden og installationen, for at undgå dubletter, hvilket er med til at sikre en meget høj datakvalitet.
Er du elhandler og en forbruger, laver en produktbestilling, som sendes til frontoffice, frontoffice afkoder, om det er et kontraktskifte, leverandørskifte eller en flytning og derefter oprettes kontrakten i dit afregningssystem. Det er også muligt for en eksisterende kunde at skifte sin kontrakt i selvbetjeningen.
Gør det nemt for dine forbrugere at flytte. Vi konfigurerer frontoffice, så den integrerer med dine leverandørers systemer.
Herunder et eksempel på et flow i frontoffice automatisering og databerigelse, for en flytter.
Arbejder du i et forsyningsselskab?
Ligemeget om I leverer el, vand, gas eller multiforsyning - så kan frontoffice optimere jeres forsyningsvirksomhed. Lyder det spændende? kontakt os, og lad os sammen finde en dag hvor I kan komme forbi til en kop kaffe og præsentation.