ITL Webbureau Logo Hjem
Ydelser & Produkter

Digitalisering og selvbetjening til forsyningsbranchen

Hvorfor bruge tid i kundeservice, hvis forbrugeren selv kan gøre arbejdet

Med frontoffice og en selvbetjeningsportal fra ITL, minimerer du opgaverne for kundeservice og giver forbrugeren mulighed for at selvbetjene, når de har tid.

I frontoffice er alle processer automatiseret. Vi sørger for databerigelse og tjekker i afregningssystemet, om vi kender kunden og installationen, for at undgå dubletter, hvilket er med til at sikre en meget høj datakvalitet.

Produktbestilling

Er du elhandler og en forbruger, laver en produktbestilling, som sendes til frontoffice, frontoffice afkoder, om det er et kontraktskifte, leverandørskifte eller en flytning og derefter oprettes kontrakten i dit afregningssystem. Det er også muligt for en eksisterende kunde at skifte sin kontrakt i selvbetjeningen.

  • Ukendt kunde til kendt installation
  • Ukendt kunde til kendt installation
  • Kendt kunde til ukendt installation
  • Kendt kunde til kendt installation

Some description

Flytter

Gør det nemt for dine forbrugere at flytte. Vi konfigurerer frontoffice, så den integrerer med dine leverandørers systemer.

Herunder et eksempel på et flow i frontoffice automatisering og databerigelse, for en flytter.

Some description

Arbejder du i et forsyningsselskab?

Ligemeget om I leverer el, vand, gas eller multiforsyning - så kan frontoffice optimere jeres forsyningsvirksomhed. Lyder det spændende? kontakt os, og lad os sammen finde en dag hvor I kan komme forbi til en kop kaffe og præsentation.

Feltet Navn skal udfyldes
Feltet Telefon skal udfyldes